Asiakaspalvelu - olemme täällä sinua varten!

Asiakaspalvelussa voimme auttaa sinua kaikissa kysymyksissä tuotteista varastotilanteista ja tilauksiin asti. Olemme täällä sinua varten maanantaista perjantaihin klo 8.00-16.00.

Yleiset kysymykset

Kaikissa GROLLS.FI verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palautus- ja takuuasioihin liittyvissä kysymyksissä voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.
Sähköposti: asiakaspalvelu@grolls.fi .

Tilaaminen

Mikäli nettikaupan tilausten kanssa on ongelmia, voit olla yhteyksissä puhelimitse numeroon 050 4656 099. Tavoitat meidät myös sähköpostilla.

Palautusoikeus

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautukset Postin asiakaspalautuksena, palautustunnus 641273.

  • Liitä palautukseen/vaihtoon asiakaspalautuslomake. Löydät sen TÄÄLTÄ
  • Erittäin pienet tilaukset, jotka mahtuvat kirjekuoreen, postitetaan automaattisesti suoraan toimitusosoitteeseen kirjeenä - riippumatta toimitustavasta.
Epäselvissä tilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@grolls.fi tai 050 4656 099

 

Yhteystiedot

Grolls
Suvannontie 7
70780 KUOPIO
sähköposti: asiakaspalvelu@grolls.fi
puh. 050 4656 099

 

Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Palautuksen syyn ja kopion laskusta tai lähetteestä.
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahdollisen erotuksen).

Pyydämme palauttamaan tuotteet Postin asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Grolls
Suvannontie 7
70780 Kuopio

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.